28 feb. 2012

*Utedag..

,
Precis som ungefär alla andra, så har vi varit ute idag. 2 omgångar. Det känns i kroppen. Den blir som i något typ av chocktillstånd av all friskluft. När det dessutom är plusgrader och det rinner vatten från taken, jag då blir JAG i chocktillstånd. Lägg till en jobbig förkylning och ett försök till att skotta plogkanten så ungefär dööör kroppen. Jaa, det känns som om jag festade igår, typ.

Nu har Lilja börjat vakna till liv efter vilan och jag är sugen på att gå ut igen. Men vettefan vad man ska göra alltså.. Det är ju inte SÅ spännande att bara stå där heller.
När jag frågar Liten om hon vill gå ut så säger hon vänligt men bestämt - Nej tack!

Haha..

Kattekissen bara sover, fortfarande. Inte ens i det här vädret är hon ute. Hon sitter på hallmattan och tittar ut genom den öppna dörren istället.
Jag kan med all garanti i världen säga att löpen är slut, för denna gång!

Kanske man skulle ha lite disco och städa lite? Nu medan man kan ha öppet och vädra.. Fan vad nice!!

Me like!

1 kommentar:

  1. du kan ju för inni helvete inte ha en POLLYPÅSE på headern kvinna! nu kan jag aldrig besöka din blogg igen.
    hehe.

    SvaraRadera