12 mars 2012

*Ensamma flickor..

.
Att jag fortfarande har läsare är en stor gåta för mig. Snart 2 veckor sen jag uppdaterade och ändå smiter ni förbi här. Trevligt trevligt.
Jag har helt enkelt inte orkat skriva.  Har jobbat en del förra veckan. När jag jobbar natt så ids jag liksom inte göra mycket annat än jobba och sova. Träna har jag gjort! Faktiskt!
( Håller på med en liten uppställning som kommer upp snart.)

Idag har Larne lämnat oss. För att åka skidor i några dagar. Lite ensamsemester kan han behöva. Min ensamsemester blir i april då jag far till Stockholm en helg. UTAN barn och UTAN karl. Ska bli sååå härligt!
Dessvärre är jag suupernervös för att fara själv. Flyga och ta mig från arlanda alldeles själv. Någon ska iväg den 13 april och vill hålla mig i handen?

Annars så har jag o Lilja planerat lite tjejmys här hemma i veckan. Träning imorgon och torsdag (tror jag).
Eftersom det verkar som att stormen fortsätter så har vi laddat med lite nya filmer.

Den som är sugen eller inte, får hemskt gärna komma och hälsa på två rastlösa flickor på Kolmila =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar