12 mars 2012

*Träning v 10...

.
Eftersom jag inte uppdaterat på länge så blir det en veckoredovisning.

MÅNDAG 5/3
Vila

TISDAG    6/3
PW- 4.94 km

ONSDAG 7/3
Vila

TORSDAG  8/3
En timme på gymet. Aarmar, axlar och rygg.

FREDAG  9/3
Vila

LÖRDAG  10/3
Pw- 4.74 km


SÖNDAG 11/3
Pw- 4.87 km
40 min på gymet. Armar, axlar och ben.


Lilja har gjort armhävningar


 Jag måste köpa mig ett måttband. Jag är intresserad av att veta var min vikt försvinner ifrån. Nu har jag tappat drygt ett kilo. Inget ovanligt. Så fort jag börjar röra på mig så rasar jag i vikt, innan musklerna kommer. Bh:n har blivit för stor runt bröstkorgen, så det är väl där jag har gått ihop mest. Dessutom så ser jag skillnad på de små kärlekshandtagen baktill. Men jag skulle vilja mäta mig lite här och där. Varför äger jag inget måttband? Trodde det var något man bara har, när man är vuxen och allt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar