12 mars 2012

*Träna eller snaska..?

.
Ja, nu är kvällen här. Barnet ligger i sängen. Jag är ensam och uttråkad.
Vad händer då? Jo, jag blir fruktansvärt snarrasugen!
Men jag åt ju lite chips igår, söndag å allt. Nu finns det ju kvar både chips, dipp OCH cola. Det vore ju dumt att kasta det. Slöseri med pengar ju!

Så då funderar jag på om man skulle träna lite istället. Inte något allt för allvarligt, men bara så pass att jag inte vill sätta mig och vräka chips efteråt. Då är ju liksom allt förstört.

Men, chips är ju gott! Och jag ska ju träna imorgon...
Åhhh ångest!!

1 kommentar:

  1. Tack för att du skrev! Shit, jag har mycket att lära märker jag! Ska börja skriva upp vad jag äter så man lättare kan se vad jag tål och inte tål.

    Hur har du det nu då? Har du opererat eller lärt dig att leva med det?

    SvaraRadera