26 juni 2012

*Ingen rubrik här inte..

.
Känns skönt med lite lön på kontot imorgon. Speciellt behagligt med tanke på att det faktiskt finns pengar kvar sen förra månaden, trots en del utgifter som vi inte räknat med!

Nåja, sprollar!
Kanske att jag lyckas ta mig till frissan nu då. Har försökt i flera månader nu. Men antingen finns ingen tid, barnvakt eller pengar. Men nu banne mig ska jag!!!
Kommer knappt ihåg sist jag borstade håret. Jag duschar och sen åker tofsen upp på huvvet. Inte konstigt att folk överallt kallar mig för Lilla My.. Måste verkligen börja anstränga mig lite.

Förkylningen har börjat gå över. Jag kan iaf andas nu. Blir inte heller andfådd av att gå två meter.
Tjohoo


1 kommentar:

  1. Elleeeeer?
    Så rart är det inte alltid =) Som när Norah frågade om min morgonrock som är störst i världen, om det var min bikini. Jag skrattade ihjäl mig men dog även en smula! =)

    SvaraRadera