17 juni 2012

*Umgås...?

.
Det är med att tillbringa tid tillsammans som ett par, kvalitetstid, det saknar vi. Oftast och mest så delar vi på oss när vi kan. Lediga helger tillsammans brukar innebära att vi tar varsin "fri" dag och hittar på något bus själv medan den andra är hemma med Lilja.

Det är rätt skönt, men lite tråkigt. Som denna helg, lediga båda två. Men vi har knappt hunnit träffas ändå.

Fredag: Larne kommer hem efter en öl sista dagen på jobbet. Jag far iväg på middag med jobbet ca 1 timme senare, vid 18 tiden. 20:30 lämnar han Lilja hos mig på stat medan vi äter efterrätt och jag cyklar hem med liten i kärran. Larne far iväg och ser fotboll.

Lördag: Kliver upp före fan och far på loppis. Väcker familjen 2 timmaar senare för att börja förbereda för kolmilaloppisen. Denna dag var vi förvisso tillsammans, men inte med varandra. Den ena tog betalt, den andra kollade runt eller var med Lilja.. Middag åts dock tillsammans! Sen gick Larne hem med lillan och jag partade.

Söndag: Vaknade före fan igen, men låg och drog mig i två timmar. (SKÖNT) Sen iväg till kalas medan Larne får på personalfest med nya jobbet vid lunchtid.
Han lär jag inte se föränn han vaknar till liv vid lunch imorgon.

Se där! En hel helg lediga tillsammans, men inte många minuter tillbringade i varandras närhet.
Nu är jag rastlös och vill hitta på nåt kuligt imorgon. Vet inte vad än, men jag vill iaf INTE ligga i soffan och vänta på att Bis ska vakna..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar