20 aug. 2012

*Dags..?

.
Är det kanske dags att ge ifrån mig ett livstecken?
Som ni kanske märker så har jag ingen inspiration att skriva. Funderar starkt på att stänga bloggen och i värsta fall skaffa mig instagram,eller bara göra en bildblogg..

Sitter på jobbet och ser lite tv. Mitt underbara jobb som bjuder på det mesta. Stressigt så att magsåren blöder,lugnt så man kan sitta hand i hand med någon som behöver det, utmaningar både fysiskt och psykiskt.

Snart ska jag hem,krypa ner i sängen och läsa lite bok medan jag njuter av livet. Att ha hela familjen under ett och samma tak. Att ha världens finaste man och den bästa dottern i världen!

Återkommer en annan dag! Men ska bjussa på bilder först.






1 kommentar:

  1. men du kanske vill uppdatera då och då...ibland...nångång...typ? man kan ha instagram också!

    SvaraRadera