28 jan. 2010

*Karlar i trikåer..

Den filmen går just nu, Robin Hood-Men in tights. En helt värdelös film som jag egentligen älskar. Humorn är låg och skådespelarinsatserna inte de bästa. Normalt tycker jag sånna filmer är jobbiga, men jag kan inte låta bli att gilla den här. Jag känner hur magmusklerna övar för jag vet att snart blir det roligt. Helst ska filmen ses i sällskap med någon rolig människa. 90% av gångerna jag sett filmen har jag delat ögonblicket med min kära vän Lena. Åh, så roligt man kan ha ibland.

Jag måste nog ringa till henne sen...
Så har ni inget att göra så slå på kanalen 4film och tillåt dig skratta.

1 kommentar:

  1. Ska berätta en sak. Under ett par år hae jag "den galne professorn" dom favoritfilm. Det var under mitt så kallade vuxna liv. Den är ju fan kassare än kassler!

    SvaraRadera