21 apr. 2010

*Attjooo, attjoo, attjoo PROSIT!

.
Är det dags nu? Att skriva igen alltså...

Äntligen kan jag kryssa i rutan för arbete på kassakorten, yes! Jag jobbar i dagarna tre den här veckan, och samma lika nästa. Vääldigt roligt. Jag har glömt bort vilket roligt jobb jag har, jag har även glömt hur jobbigt det är. Men framför allt, det är nog banne mig det här jag är menad att jobba med.
För er som inte vet så jobbar jag som uska inom äldreomsorgen. Världens bästa!

Mitt i allt tjohoo över att få jobba, så flyttade en igelkott ner i min hals. Idag har jag hankat mig fram på alvedon och cociliana (gudarnas nektar). Jag bara vägrar sjukskriva mig. Imorgon slutar jag 12, så jag ska nog kunna överleva tills dess. Bara hoppas att jag inte smittar alla. Men jag tror faktiskt inte det, har inte ens feber än..


Dock känns det som att jag har uber massa feber ibland. Men när jag tempar så ligger jag så fint på 36 eller 37 grader.. Hmm..

Vad tycker ni om min nya fina blogg då? Jag blir less så fort och måste byta då o då.

 ENJOY!

3 kommentarer:

  1. riktigt tjusigt blev det!

    SvaraRadera
  2. Men så fint du gjort!
    Alltså, himmel vad den där nedräknaren går ned snabbt...65 dagar kvar! :D (inte menat som stress nurå)

    SvaraRadera
  3. jag vill veta hur man gör... pls tell me!!!
    //Sara

    SvaraRadera