24 apr. 2010

**Buskul och ångest..

.
Utgång igår. Började med en liten (eller några) fördrink hos finaste fröken Li. Sen chillade vi en stund på 1906 för att avsluta på challenge. Vi satt mest och skojjade och surrade, kul kul.

Idag  på morgon drog vi iväg ner på loppisen. Men roligare saker hade jag ju gärna gjort med min tid. Jag hade hoppats på mer barnprylar faktiskt. Men nähä!

Igår bllev jag akut less på mig själv, ni vet sådär ångest-jag-måste-göra-nåt-åt-mig-själv-panik. Vissa löser situationen med att shoppa eller fixa naglarna. Jag kllipper  mig..
Japp, jag som sparat håret såå länge för att kunna göra någon rolig frisyr på bröllopet. Jag ringde frissan och fick en tid omgående. Nu sitter jag här, kort kort , igen. Jag ångrar mig så jag vill grina! På riktigt! Hur ska jag nu kunna locka håret när jag står brud? Attans!

1 kommentar:

  1. Du behöver inte locka håret, du kommer ändå vara den finaste bruden ever =)
    Puss

    SvaraRadera