20 juli 2010

*All by my self..

.
Ensam hemma hela eftermiddagen och kvällen. Maken är på firmafest och dottern är hos mormorn tills imorgon.  Jag börjar jobba klockan 7 imorrnbitti, så inga alldeles för roliga utsvävningar kan jag hitta på.

Men vad fan ska jag hitta på då?
Jag tänkte att jag skulle passa på att fusksola lite i kärringpressen, men det är så varmt så jag tror inte jag ids, senare ikväll kanske.
Sen måste jag ut och vattna i rabatterna här och hos grannen. Det får vänta tills solen börjar gå ner tror jag.
Jag skulle ju kunna passa på att bara ligga på soffan och jäsa, men det är alldeles för tyst och tomt här hemma för att slappna av.

Ikväll ska jag iaf lägga mig i badet med ett glas rött, sen blir det en helrenovering av den skruttiga kroppen.
Kanske...om jag ids...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar