19 juli 2010

*Todäj..

.
Underbara älskade dottern sov som vanligt till kl 9. Tänk vilken energi man får när man får sova på morgon. Ja, alltså till skillnad från att kliva upp klockan 6.

Än så länge har köket fått sig en genomgång, diskmaskinen ur och i plockad, tvätt i maskinen, vardagsrummet plockat på Liljas leksaker och kläder, städat lillans rum, ätit frukost och kokat kaffe.

Sitter nu och sippar på hettt kaffe och ska försöka få ordning på min gård på fejjan. Snart är tvätten klar, då ska vi gå ut och hänga, sen ska rabatterna få sig en omgång. Jag måste flytta runt lite blomster och så måste rabatten (som jag ÄNTLIGEN grävt ur) få sig lite jord och blommor..

Annars är planerna på dagen att cykla till degeränget för lite lek och bullsvullning.
Kankse kanske kaaanske man får äran att träfa Desses idag.

2 kommentarer:

  1. Kanske en tur till stan? :)

    SvaraRadera
  2. Det finns ett laktosfritt smör som är gott.. Men jag kommer banne mig inte på vad det hette.. Ska fundera på det en stund så ska du få veta, för jag gillar åxå Bregott :D

    SvaraRadera