19 okt. 2010

*It´s a new day...

.
Godmorgon alla sköna bönor!
Idag vaknade jag och väckte helt fel dotter. Den dotter som jag fick idag är hon som bara grinar och gråter hela tiden. Hela vägen till dagis grinade hon. När hon sa hejdå grinade hon. Avskedspussen var alldeles blöt av tårar och snor. Inte för att hon inte ville dit, bara grin grin grin. Så jag var ganska glad över att få lämna över henne på dagis. Hoppas hon mår bättre när jag hämtar henne sen.

Tusen tack för era fina förslag på aktiviteter till en rastlös Jenny. Det bästa förslaget var nog Monks. Zumba har jag velat prova megalänge. Sen att Tias faktiskt har läst OCH kommenterat bloggen är ju kul bara det!
Men problemet med det här med träning är att jag måste kunna träna på så olika tider. Det går liksom inte att bestämma tex. torsdagar kl 18. Eftersom att ingen vecka är den andra lik i det här hushållet.

Jennie kom med den briljanta ide´n om att starta en klubb. Jag tyckte det var en bra idé och hakade genast på med att införa vin och skitsnack i våran klubb.. Det mina vänner, det är en syjunta i min stil!

Fortsätt gärna att ge mig förslag.. Nu ska jag bädda ner mig i soffan och se lite Raymond.
Om någon känner sig sugen så är kaffet kokat och klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar