13 nov. 2010

*Vovve för dagen..

.
Sitter och inväntar lille herr Wilson. Idag ska vi vara hundvakt medan L & R drar iväg på ikea.
Men jag är nöjd, självklart sitter jag hellre hemma med en hund än att vara på ikea! Eller?

Wilson är liten, snäll och tar ingen plats. Det ska gå bra, sålänge han inte sitter vid dörren och väntar på sina ägare hela dagen, sånt blir jag galen på!

Jag är duschad, blåst håret och sminkat mig lite. När Larne vaknar ska vi iväg på 1års kalas. Det brukar bli lite ansträngt. Massa barn och mycket liv. Vi kan nog inte bli så långvariga eftersom jag gissar att fröken Lilja kommer vara megatrött då. Hon vaknade nämligen redan halv 7 imorse. Jag lyckades dra ut på uppstigningen till 7:15. Kalaset är kl 13, mitt i hennes vila =)

Ojoj, nu hör jag bilen på gården.
Voffvoff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar