21 mars 2011

*Kuckelikuuuu...

.
Ibland vaknar man alldeles för tidigt. Med alldeles för mycket energi och är alldeles för rastlös. Dessutom kan kaffet vara slut där hemma.
Idag är en sån dag. Väckarklockan Lilja började leva om 6:40. INTE riktigt ok för min del, men upp klev vi hela familjen. Jag hade så mycket myrkryp i ben och fingrar, så det var ingen idé att ligga kvar. Men jag kände mig utvilad. Ovanlig känsla!
Problemet med att vara pigg o glad den tiden är att jag blir så rastlös. Det finns ju inget att göra då. Hittar jag inte på något så är det lätt hänt att humöret dimper och jag blir megaslö resten av dagen.

Nu sitter jag o Lilja och dricker våran morgonshake som består av jordgubbar, blåbär, bananer, hallon och juice. Gott gott! Lilja älskar det!

Klockan 10 har vi bestämt träff på familjens hus. Får se om vi hinner/ids. Jag tror nog det. Det var längesen vi var där.
Men nu ska jag dricka upp, kamma håret och lägga på en mascara.

Tjingtjong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar