20 mars 2011

*Längtan...

.
Jag har en längtan. En längtan att göra något, se något, skapa något eller upptäcka något.. Jag vet inte vad, bara att jag har en obeskrivbar känsla. Det kan vara våren som börjar kännas i magen, man vet inte så noga.
Det finns andra alternativ också.

Jag saknar andra halvan av min familj som bor i F-berg. Jag vill ha sommar och värme. Jag vill ut och cykla med Lilja. Jag längtar tills vi far till falkenberg. Jag är sugen på vin. Jag vill sova i 3 dygn. Jag vill shoppa. Jag vill att håret ska växa. Jag vill att sängen ska vara renbäddad. Jag vill utomlands. Jag vill ha en rikig tjejkväll med vin och skitsnack. Jag vill ligga på ett renskinn i vougga på isen och pimpla, både fisk och öl. Jag vill att huset ska renovera sig själv.

Jag vill en jävla massa just nu. Tänk att man alltid ska stressa över allt man vill göra men inte hinner/kan/har tid med. Usch.. Jag är inte på bra humlr just nu känner jag. Dags att krypa ner i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar