29 mars 2011

*Rosa ute, rosa inne, rosa i hjärtat och jävligt rosa i sinnet...

.
Japp, det är jag.
Idag insåg jag att hela huset är rosa. Typ. Det vore ju fel att säga att det är Larnes inredning. Men han har inget emot det!
Jag kom på detta rosa faktum idag när jag fick min nya kaffebox. Den är cerise och jättefin.
Eftersom jag inte hittat laddaren till kamerna så kan jag inte visa bilder.

Köket: Vitt, grått och rosa. Ljusrosa gardiner, rosa ljus och annat smått.

V-rum: Vitt, svart och cerise. Beige och cerisa gardiner. Cerisa ljus och annat rosa smått.

Sovrum: Vitt och en cerise vägg. Svart/vit/cerise gardiner.

Badrummet är dock grönt, grått och zink. Liljas rum är inte klart än, men jag gissar på rosa eller lila. Gästrummet är svart, silver och vitt.

Inte alls så stor variation i huset. Men vi gillar rosa, alla tre faktiskt. Så det är bra ändå.

Förresten, tvättstugan. Den har ju för bövelen tokturkosa väggar. Det ni! Mitt val även!


Det här är inte vårat hus, vårat är rött.
Men varför inte..
Kanske ska måla om till sommaren..

1 kommentar:

  1. Jag älskar ju huset! :D
    Men du, jag behöver en kaffeburk, en rosa. Kan du inte visa bild? Pliiis? Eller är det den från MIO?

    SvaraRadera