18 sep. 2011

*Schwammel...

.
Personalfest i fredags och 30årsfest igår, dessutom stå på huk och plocka potäter hos mams idag. Jag kommer minsann sova gott inatt!

Denna där kissen som vi har. Hon verkar ha flyttat ut. En riktig utekisse alltså. Inte att hon vill kommain förutom att äta. Det är ju iofs bra, men jag vill ju ha henne inne ibland också. Dessutom blir jag gode så nervös när hon är ute. Den stora svarta katten smyger omkring här och spanar, han kunde äta lilla Ester till middag om han vill. Usch!
Men snäll och söt är hon. Dessutom tror jag minsann att hon är helt rumsren nu. Inte illa!

Sitter nu och väntar på att middagen ska bli klar. Larne grillar kyckling. Mums!

Åh, vad jag är trött och har ingen röd tråd what so ever! Nää, ska försöka få upp lite värme här hemma tror jag. Sen äta, sen krypa ner i soffan. Sen kanske jag har en röd tråd åt er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar