21 sep. 2011

*Wohooo!

.
Ja, jag sa det. Wohoo!
Fick ett samtal av chiefen idag. Eftersom en i personalen är långtidssjukskriven så går jag nu på hennes rad ett tag. Heltid, dag. Tungt, men kuuul! Dessutom så blire klirr i kassan.

Det är alltid hemskt att man ska måsta hoppas att personalen blir sjuk och vara sjuk länge. Men jag har ju inget val, tyvär. Nåja, jag hoppas hon blir frisk, såsmåningom!

Nu har jag sovit underbara 3½ timme, så natten ska nog inte bli några problem. Kanske är dags att hoppa ur pymmisen och ta på sig riktiga kläder.

Tjing tjing!

3 kommentarer:

  1. Grattis till vik:et! Alltid härligt att veta hur det ser ut med jobb ett tag framöver.

    Ja, det är verkligen ingen höjdare.. Varför hade Vilja såna bekymmer? Träffade ni nån läkare?
    Som tur är så är det inte ofta han har så här, har faktiskt bara hänt en gång tidigare. Så det är ju tur det.

    Seansen med Vendela är nu på tisdag klockan 19.00 på Lyan Strömgården, Prästgårdsgatan 3. Kassan öppnar 18.30.
    Sugen på att gå dit? :)
    Bara hoppas man får sig en plats, så jag tror vi ska vara ute i god tid.

    SvaraRadera
  2. Lilja menade jag så klart :)

    SvaraRadera