6 maj 2012

*En till..

.
..kalasar dag..

Vi skulle på  kalas vid två idag. Men hela familjen Sommansson totaldäckade. Jag, Lilja och Esther under duntäcket i soffan och Larne i sängen.
Tårtan var nästan slut när vi väl tagit oss iväg. Men en liten smakbit fick man allt.

Jag städade igår, idag är huset kaos. Ändå har vi bara varit borta eller sovit.
Jag förstår det inte, hur är det möjligt?

Trött är jag, megatrött! Eller sliten kanske är rätt ord. Japp.

Veckan som kommer blir jobbig med arbete mån, tis, fre, lör och sön. Jag har inte riktigt kommit in i rutinerna att jobba än så jag är dödstrött efter några pass. Men det löser sig nog. Jag hoppas på två fina promenader imorgon. Med fina menar jag förstås fint väder!
Eller så är jag lat och cyklar. Känns faktiskt mindre kul att promenera halv 10 på kvällen.. Får se hur jag jag..

Jag behöver en ordentlig kick i rumpan så jag kommer igång med träningen igen. Det går seeegt!

Jag är LAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar