12 maj 2012

*Hemligt..?

.
Jag kanske har glömt att säga till er? Hmm, det har jag nog.
Jo det är ju som så att jag har gått och blivit med..JOBB!
Alldeles riktigt! Istället för sommarjobb på några veckor har jag fått ett längre vik på 5 månader. Jag har själv valt att jobba 80% eftersom det är dagtid. Detta gör att det blir liite lättare att pussla med Lilja under sommaren eftersom vi inte ska ha henne på jourdagis.

Men hur som! Jag är superglad och alldeles till mig. Nästan ett halvårs jobb. Jag behöver inte stressa för vad som ska hända framöver, vi kan planera våra inköp, resor och dagistider (längre än en vecka framåt).

Det är verkligen sååå skönt!
För att inte tala om stämpeldagar som jag sparar och att stämplingen höjs senare. 10 semesterdagar och månadslön. NÖJD, det är jag!


1 kommentar: